Διαχείριση της ποιότητας του ERC στη διδασκαλία της υποστήριξης της ζωής: έρευνα σε όλα τα εθνικά συμβούλια αναζωογόνησης

Renier Walter S [1], Khalifa Gamal Eldin [2], Krawczyk Paweł [3], Truhlář Anatolij [4] και Raffay Violetta [5]

1 Τμήμα Δημόσιας Υγείας και Πρωτοβάθμιας Φροντίδας (Γενική Πρακτική), KU Leuven, Πανεπιστήμιο Leuven, Leuven, Βέλγιοκαι Βελγικό Συμβούλιο Αναζωογόνησης, Βρυξέλλες, Βέλγιο

2 Επείγουσα και Καταστροφική Ιατρική, Νοσοκομείο Στρατιωτικής ΠαραγωγήςκαιΑιγυπτιακό Συμβούλιο Αναζωογόνησης, Κάιρο, Αίγυπτος

3 Τμήμα Αναισθησιολογίας και Ιατρικής Εντατικής Θεραπείας, Ιατρικό Κολέγιο Ιαγελαιολικού Πανεπιστημίου, Κρακοβία, Πολωνία

4 Ιατρικές υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης της περιφέρειας Hradec Králové, Hradec Králové, Τσεχική Δημοκρατίακαι Τμήμα Αναισθησιολογίας και Ιατρικής Εντατικής Φροντίδας, Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Hradec Králové, Hradec Králové, Δημοκρατία της Τσεχίας

5 Σερβικό Συμβούλιο Αναζωογόνησης, Νόβι Σαντ, Σερβία

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Η ιστορία και οι ρίζες της ποιότητας μπορούν να ανιχνευθούν σε αιώνες όταν οι βιοτέχνες άρχισαν να οργανώνονται σε συνδικάτα που ονομάζονται συντεχνίες. Όταν ήρθε η Βιομηχανική Επανάσταση, τα πρώτα συστήματα διαχείρισης της ποιότητας χρησιμοποιήθηκαν ως πρότυπα που ελέγχουν τα αποτελέσματα των προϊόντων και των διαδικασιών. Καθώς οι περισσότεροι άνθρωποι έπρεπε να συνεργαστούν για την παραγωγή αποτελεσμάτων και οι ποσότητες παραγωγής αυξήθηκαν, απαιτούνται βέλτιστες πρακτικές για την εξασφάλιση ποιοτικών αποτελεσμάτων.

Αυτό ισχύει επίσης για Ευρωπαϊκά μαθήματα του Συμβουλίου Αναζωογόνησης (ERC). ο Οδηγίες 2015 ERC [1] και το Συναίνεση σχετικά με την επιστήμη και τις συστάσεις θεραπείας (CoSTR) για την Εκπαίδευση, την Εφαρμογή και τις Ομάδες [2] υπογραμμίζουν τα κρίσιμα βήματα της ζωής Βασική Υποστήριξη Ζωής (BLS) και τη σημασία της υψηλής ποιότητας καρδιοπνευμονική ανάνηψη (CPR): δηλαδή το ποσοστό συμπίεσης, το βάθος, την ανάκρουση και τις ελάχιστες παύσεις συμπίεσης στο θώρακα. Υπήρξε χαμηλή έως πολύ χαμηλή ποιότητα αποδεικτικών στοιχείων που δηλώθηκαν σε όλες σχεδόν τις μελέτες [2] με επίκεντρο την ποιότητα των δεξιοτήτων προληπτικής ανάνηψης. Επιπλέον, η ετερογένεια μεταξύ των μελετών ήταν επίσης παρούσα σε όλες σχεδόν τις μελέτες. Πρόσφατες μελέτες επιβεβαίωσαν αυτά τα ευρήματα [3].

Διάφοροι παράγοντες έχουν αντίκτυπο στην ποιότητα της διδασκαλίας και κατά συνέπεια στην CPR παράδοση, καθώς και στη βελτίωση της ποιότητας. Οι συσκευές ανάδρασης, π.χ. εκείνες που μετρούν τη συμπίεση του θώρακα κατά τη διάρκεια προσομοιώσεων ανάνηψης, δίνουν ένα καλύτερο αποτέλεσμα στο τέλος της πορείας παρά μόνο η αξιολόγηση εκπαιδευτών [4]. Παρόλο που θα μπορούσε να αποστασιοποιηθεί [5]. Πρόσφατα οι Pavo et al. Παρατήρησε ότι η ανθρώπινη ανατροφοδότηση είναι τόσο καλή όσο η μηχανική (με συσκευή) ανάδραση [6]. Cheng et αϊ. κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η χρήση ανδρεικέλων υψηλής πιστότητας για προχωρημένη κατάρτιση υποστήριξης της ζωής συνδέεται μόνο με μέτρια οφέλη για τη βελτίωση των επιδόσεων των δεξιοτήτων στο συμπέρασμα πορείας [7], επιβεβαιώνοντας τα συμπεράσματα του CoSTR. Για τις χώρες με χαμηλότερο εισόδημα, οι οποίες δεν μπορούν να αντέξουν τα υψηλής ποιότητας ανδρεικέλουδες, η ποιοτική διαχείριση των μαθημάτων και των εκπαιδευτών μπορεί να βελτιώσει το αποτέλεσμα [2]. Η προσομοίωση βελτιώνει τις δεξιότητες και τη γνώση [8], αλλά δεν βελτιώνει την ποιότητα, επειδή μόνο το 50% των τριών ομάδων συμμετεχόντων έφθασε σε ποιοτικές συμπιέσεις στο στήθος [9]. Οι συγγραφείς του CoSTR διερωτήθηκαν επίσης αν οι μαθητές που παρακολουθούν μαθήματα αυτο-διδασκαλίας θα πρέπει να έχουν καλύτερες επιδόσεις στις πραγματικές αναζωογόνησης και να βελτιώσουν περαιτέρω το ρυθμό επιστροφής της αυθόρμητης κυκλοφορίας (ROSC) και την επιβίωση σε νοσοκομειακή απόρριψη ασθενών σε σύγκριση με αυτούς που λαμβάνουν παραδοσιακά μαθήματα. Αν και, πρόσφατα, οι Yeung et al. αποδείχθηκε ότι τα αποτελέσματα είναι καλύτερα με τον συνδυασμό αυτοδιδασκαλίας και διδασκαλίας πρόσωπο με πρόσωπο [10].

Η ποιότητα επηρεάζεται επίσης από εξωτερικούς παράγοντες: η ποιότητα των δεξιοτήτων μειώνεται εντός ενός έτους [11]. Ως εκ τούτου, το ERC συνιστά επανεκπαίδευση σε τακτική βάση. Παρόλο που το διάστημα μεταξύ των προπονήσεων δεν είναι γνωστό [1,2]. Η βελτίωση των αδύναμων ζεύξεων της τοπικής αλυσίδας επιβίωσης (π.χ. περισσότεροι παριστάμενοι CPR, πιο εκπαιδευμένοι παρευρισκόμενοι, καλύτερη μετάδοση των πληροφοριών έκτακτης κλήσης κ.λπ.) ήταν, μαζί με τη βελτίωση της ποιότητας της ALS και της φροντίδας μετά την αναζωογόνηση, αυξημένη επιβίωση μετά από εξω-νοσοκομειακή καρδιακή ανακοπή (OHCA) [12]. Η μελέτη αυτή, συγκρίνοντας την επίδραση των κατευθυντήριων γραμμών του ΕΣΕ μεταξύ των 2005 και 2015, διαπίστωσε ότι οι συγκρούσεις που προκαλούν υποτροπές μειώθηκαν, παρατηρήθηκαν λιγότερες συλλήψεις, αυξήθηκε το διάστημα απόκρισης, αλλά αυξήθηκε συνολικά η επιβίωση, ιδιαίτερα στην υποομάδα παρευρισκόμενου συλλήψεις με καρδιακή αιτιολογία. Πιο πρόσφατες μελέτες επιβεβαίωσαν αυτήν την τάση [13,14].Δεν μπορούσαμε να εντοπίσουμε κανένα έγγραφο σχετικά με τη διαχείριση της ποιότητας των μαθημάτων του ERC ή σχετικά με την ποιότητα της διδασκαλίας και της ανατροφοδότησης των εκπαιδευτών και των διευθυντών μαθημάτων. Παρόλο που ο αντίκτυπος αυτής της ποιότητας στην κατάρτιση των δεξιοτήτων κατά τη διάρκεια των μαθημάτων είναι εξίσου σημαντικός με τη χρήση της προσομοίωσης, των ανδρεικέλων υψηλής πιστότητας, των συσκευών ανάδρασης κλπ. Η ευθύνη των εκπαιδευτικών εξαρτάται από την πιστοποίησή τους και τον έλεγχο [15]. Η ανθρώπινη αλληλεπίδραση επηρεάζει επίσης την ποιοτική απόδοση ενός υποψηφίου.Λόγω των διαφορών στα αποτελέσματα σύμφωνα με τους προαναφερθέντες παράγοντες και της έλλειψης στοιχείων σχετικά με την ποιότητα της διδασκαλίας και της κατάρτισης, είναι υποχρεωτική η διαχείριση της ποιότητας και όχι ο ποιοτικός έλεγχος.Σκοπός μας είναι να γνωρίζουμε εάν τα Εθνικά Συμβούλια Αναζωογόνησης, εταίροι του ΕΣΕ, εκτελούν οποιαδήποτε ποιοτική διαχείριση των μαθημάτων και εάν ναι, πώς γίνεται, ποιος είναι υπεύθυνος, πώς καταγράφεται και τι μπορεί να γίνει για να βελτιωθεί ποιότητα των μαθημάτων ERC και διευκόλυνση της ανάπτυξης των εκπαιδευτικών σε μαθήματα.

ΜΕΘΟΔΟΙ

Τον Ιανουάριο του 2017, όλα τα στοιχεία του 33 NRC προσκλήθηκαν μέσω άμεσων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλονταν στα άτομα επαφής της NRC για να συμπληρώσουν μια ηλεκτρονική έρευνα σχετικά με τον ποιοτικό έλεγχο στη χώρα τους. Αυτή η έρευνα ανεβάστηκε στο Ιστότοπο του ΕΣΕ. Η συναίνεση της τελικής έκδοσης της έρευνας επιτεύχθηκε χρησιμοποιώντας τη μέθοδο Delphi, πριν την αποστείλει στα NRC. 
Μετά την αναγνώριση του NRC και του ατόμου που απάντησε, η έρευνα περιλάμβανε δεκαπέντε ερωτήσεις που κάλυπταν οκτώ θέματα. Τέσσερις ερωτήσεις ήταν μόνο ποσοτικές, δέκα μόνο ποιοτικές και μία ανάμεικτη ποσοτική και ποιοτική.Χρησιμοποιήθηκαν οι ακόλουθες ερωτήσεις:

  • Η NRC σας εκτελεί έλεγχο ποιότητας σε μαθήματα ERC;
  • Σε ποια μαθήματα εκτελείτε έλεγχο ποιότητας;
  • Ποιος είναι υπεύθυνος για τον ποιοτικό έλεγχο;
  • Πώς οργανώνεται;
  • Ποιος δικαιούται να εκτελέσει τον έλεγχο ποιότητας;

Πώς καταγράφεται;

– Το NRC σας διαθέτει συγκεκριμένο σύνολο εγγράφων για αρχεία ελέγχου ποιότητας;

– Σε ποιο βαθμό υπάρχει έλεγχος ποιότητας για κάθε τύπο μαθήματος στη χώρα σας; Υπολογίστε τον λόγο ελέγχου ποιότητας σε όλες τις οργανωμένες συνεδρίες (σε%).

– Θα θέλατε να έχετε ένα ηλεκτρονικό εργαλείο ελέγχου ποιότητας που περιλαμβάνεται στο σύστημα μαθήματος (ζεστό) (π.χ. ανατροφοδότηση από υποψήφιους ή / και εκπαιδευτές);

– Σχόλια και προτάσεις σχετικά με το διαδικτυακό εργαλείο ελέγχου ποιότητας που περιλαμβάνεται στο ζεστό (π.χ. ανατροφοδότηση από υποψήφιους ή / και εκπαιδευτές);

  • Πιστεύετε ότι οι σχετικές δομές του ΕΣΕ (π.χ. διεθνείς επιτροπές μαθημάτων) πρέπει να ενημερώνονται για τα αποτελέσματα του ποιοτικού ελέγχου που διενεργείται σε εθνικό επίπεδο;
  • Το NRC σας οργανώνει ημέρες καθηγητών ή εργαστήρια για εκπαιδευτές ERC ή / και διευθυντές μαθημάτων;

Σχόλια και προτάσεις σχετικά με ημέρες εκπαιδευτών ή εργαστήρια για εκπαιδευτές ERC ή / και διευθυντές μαθημάτων

  • Πώς θα μπορούσε το ΕΣΕ να διευκολύνει τον ποιοτικό έλεγχο στη χώρα σας; Έχετε κάποιες προτάσεις για το ERC;

Οποιαδήποτε άλλα σχόλια;

Όλες οι απαντήσεις συμπεριλήφθηκαν στην ανάλυση. Για κάθε ερώτηση προστέθηκαν παρόμοιες απαντήσεις από διαφορετικές NRC και καταγράφηκαν στο βαθμό της σημασίας τους (αριθμός παρόμοιων απαντήσεων). Σε περίπτωση που ένα πρόσωπο επαφής NRC επέτρεψε την πρόσβαση στην έρευνα σε περισσότερα από ένα άτομα, συμπεριλήφθηκαν όλες οι απαντήσεις αλλά συνδυάστηκαν σε μία απάντηση για τη συγκεκριμένη χώρα. Εάν υπήρχαν αντιφατικές απαντήσεις, το NRC κλήθηκε και πάλι να εξηγήσει τις λεπτομέρειες. Οι ερευνητές συνέκριναν τις ποιοτικές απαντήσεις προκειμένου να καταστούν ερμηνεύσιμα αποτελέσματα. Αυτό συγκρίθηκε κυρίως με την AT. Σε περίπτωση αμφιβολίας, εμπλέκεται ένας τρίτος ερευνητής.

 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Είκοσι έξι από τα 33 NRC (79%) (Σχήμα 1) μας έστειλαν τα έντυπα απάντησης 31: ένα NRC έστειλε τρία ερωτήματα και τρία NRC δύο μορφές. Αυτά εξήχθησαν, όπως εξηγείται, σε μία φόρμα για το αντίστοιχο NRC.

Διαχείρισης της ποιότητας: Δεν εκτελέστηκε σε εννέα NRC (35% των 26 περιλαμβανομένων NRC). Οι λόγοι ήταν: ποτέ δεν το σκεφτήκαμε (n = 2), δεν εθελοντές (n = 2), δεν σχεδιάστηκε να εφαρμοστεί (n = 1) (n = 1) και δύο NRC δεν έδωσαν κανένα σχόλιο (πίνακας 1). Δεκαεπτά NRC δήλωσαν δραστηριότητα διαχείρισης ποιότητας σε μαθήματα ERC (πίνακας 1). Τα ALS και τα BLS ήταν τα πιο καλυμμένα.

Οργάνωση και ευθύνη για τη διαχείριση της ποιότητας(N = 5), ένας εκπαιδευτικός (n = 1), από μια ειδική επιτροπή (n = 1) ή από έναν διευθυντή ποιότητας (n = 2) 1). Σε μερικές NRCs ο υπεύθυνος (n = 3), ο διευθυντής (CD) (n = 3) ο ίδιος ή μαζί με τον διοργανωτή μαθήματος (CO) (n = 1) ήταν ο υπεύθυνος του NCD. Συγκρίνοντας τον αριθμό των τύπων μαθημάτων που εποπτεύονται με τον υπεύθυνο φορέα, ένας διευθυντής ποιότητας, ένα NCD, μια επιτροπή ή ένας εκπαιδευτικός εποπτεύονται μεταξύ πέντε έως έξι τύπων μαθήματος, ενώ τα CD και τα NRCs έκαναν μόνο δύο με τρία.

Τεκμηρίωση που χρησιμοποιήθηκε: Πέντε NRCs χρησιμοποίησαν ειδικές μορφές (φόρμες ανατροφοδότησης ή φόρμες ελέγχου ποιότητας με βάση την παρατήρηση του CD). Άλλα NRC χρησιμοποίησαν ένα ερωτηματολόγιο ανάδρασης ποιότητας (n = 1), μια αναφορά κύκλου μαθημάτων (n = 3). Σε ένα NRC το NCD ελέγχει τις αναφορές μαθημάτων. Οι αναφορές καταγράφηκαν μόνο σε χαρτί (n = 9), σε χαρτί σε συνδυασμό με ηλεκτρονική εγγραφή (n = 2) ή σε συνδυασμό με βίντεο (n = 2) ή μόνο ηλεκτρονικά (n = 1). Ένα NRC δεν αποθηκεύει κανένα αρχείο και δύο δεν απάντησαν. Μόνο εννέα από αυτά τα NRN 17 (53%) διαθέτουν ειδικό έγγραφο για τη διαχείριση ποιότητας των μαθημάτων ERC.

Αριθμός μαθημάτων που εποπτεύονται: Δεκαπέντε από τους αριθμούς NRN του 16 έκαναν μια εκτίμηση σε ποσοστό του αριθμού μαθημάτων ενός συγκεκριμένου τύπου που επιβλέπουν για την ποιότητα (Πίνακας 2). Μόνο μία χώρα δεν εποπτεύει τα οργανωμένα μαθήματα BLS. Παρόλο που τα BLS και τα ALS είναι τα μαθήματα που παρακολουθούνται συχνότερα (αντίστοιχα με τα NRN 9 και 14). Δεκατέσσερα NRC εποπτεύουν το 62% όλων των μαθημάτων ALS (εύρος: 10-100%) και 8 NRCs εποπτεύουν το 43% όλων των Γενικών Μαθημάτων Διδασκαλίας (GIC) (εύρος: 50-100%). Σε άλλες χώρες τα ποσά είναι χαμηλότερα (Πίνακας 2). Η γερμανική NRC δεν έδωσε καμία εκτίμηση για τα οργανωμένα μαθήματα. Ως εκ τούτου, είναι αδύνατο να γνωρίζουμε αν εποπτεύουν ή όχι. Η εκτίμηση του ολλανδικού NRC δεν συμπεριλήφθηκε επειδή η απάντηση ήταν ασαφής: έδωσαν μόνο έναν αριθμό για όλα τα μαθήματα, εκτός από την πορεία της ευρωπαϊκής παιδιατρικής ενδιάμεσης υποστήριξης ζωής (EPILS).

Εργαλείο ανάδρασης: Δεκαέξι από τα NRN που απάντησαν στο 26 (94%) ανέφεραν την ανάγκη για ένα ηλεκτρονικό εργαλείο. Δύο NRC έδωσαν «κανένα σχόλιο» και τρία δεν απάντησαν. Έξι από τα NRNs 11 ανέφεραν ότι θα επιθυμούσαν να έχουν ένα ηλεκτρονικό έντυπο ανατροφοδότησης για υποψηφίους, COs, CDs, Full Instructors (FI), Εκπαιδευτές Διδασκαλίας (IT), υποψήφιοι εκπαιδευτές (IC) ή Υποψήφιοι Εκπαιδευτές Διδασκαλίας (ITC). Τέσσερις NRC ήθελαν τη διαθεσιμότητα μιας ηλεκτρονικής φόρμας σε ένα άνετο ή εύχρηστο πλέγμα ή μορφή αξιολόγησης, όπως ήταν διαθέσιμο στο παλαιό σύστημα διαχείρισης μαθημάτων (CMS). Ένα NRC ζήτησε συγκεκριμένα ένα ηλεκτρονικό εργαλείο διαχείρισης ποιότητας.

Εποπτεία: Επτά NRC συμφώνησαν ότι η Επιτροπή Επιστήμης και Παιδείας (SEC) θα πρέπει να ενημερώνεται για την ποιότητα των μαθημάτων. οκτώ NRC πρότειναν να το κάνουν μόνο εάν υπήρχαν προβλήματα. Μια αρνητική απάντηση προήλθε από δύο NRC.

Εθνική ή διεθνής ημέρα εκπαιδευτή ή CD: Δεκατρείς NRC διοργάνωσαν μια ημέρα εκπαιδευτών ή ένα εργαστήριο για τους εκπαιδευτές του ΕΣΕ και / ή τους διευθυντές μαθημάτων. Δύο NRC το σχεδίασαν. Ένα NRC ανέφερε την έλλειψη διαθεσιμότητας ατόμων για να τα οργανώσει και κανείς δεν είχε ακόμα εκπαιδευτές. Όταν διοργανώθηκαν, οι συναντήσεις συνέβησαν δύο φορές το χρόνο μέχρι κάθε δύο χρόνια. Θα μπορούσε να είναι μια ημερήσια ή μια διήμερη συνάντηση. Οι διοργανωτές είναι το NRC ή μια ειδική επιτροπή. Το περιεχόμενο επικεντρώθηκε απλώς σε επιδείξεις, πρακτική, ενημερώσεις και συζητήσεις δεξιοτήτων, προκειμένου να ομοιογενοποιηθούν δεξιότητες για όλα τα CD, τα FI και τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς. Επιπλέον, οι NRC ανέφεραν ότι χρειάζονται ημέρες διδασκαλίας σε ευρωπαϊκό επίπεδο και ζήτησαν περισσότερα εργαστήρια κατά τη διάρκεια συνεδρίων του ΕΣΕ. Τρεις NRC δεν σχολίασαν.

Θα μπορούσε η ERC να διευκολύνει τη διαχείριση της ποιότητας; Οι απαντήσεις ήταν πολύ διαφορετικές. Πέντε NRC ζήτησαν ένα συγκεκριμένο εργαλείο και προώθηση της διαχείρισης της ποιότητας και τρεις από αυτούς ζήτησαν τακτικό έλεγχο από διεθνή σχολή ή εξωτερικούς ελεγκτές (από άλλες χώρες για τη διατήρηση υψηλής ποιότητας και αντικειμενικής ανατροφοδότησης) μαζί με τους εκπροσώπους της NRC. Η συμμετοχή των NRC στη διαχείριση της ποιότητας είναι υποχρεωτική (n = 2).

Προτάσεις από NRC: Το ΕΣΕ θα πρέπει να διαθέτει έναν συντονιστή διαχείρισης ποιότητας για συγκεκριμένους κύκλους μαθημάτων και ευκολόχρηστες εγκαταστάσεις σε ζεστό (φόρμες ανατροφοδότησης …) ή ένα εργαλείο για τη σύγκριση των επιδόσεων των μαθημάτων εντός των NRC και μεταξύ των NRC (όπως υπήρχαν και πριν). Επίσης, πρότειναν να βελτιωθεί το χαμηλό ποσοστό ανταπόκρισης των συμμετεχόντων στο έντυπο σχολικής παρατήρησης ήταν να συνδεθεί η συμπλήρωση της φόρμας ανάδρασης με τη λήψη του πιστοποιητικού.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Αυτή η έρευνα κατέδειξε ότι η διαχείριση της ποιότητας δεν υπήρξε ιδιαίτερα καλή στα μαθήματα ERC. Μόνο τα μισά από τα NRC χρησιμοποίησαν οποιοδήποτε εργαλείο διαχείρισης ποιότητας για τα μαθήματα ERC. Μόνο δύο NRC χρησιμοποίησαν δομημένη φόρμα διαχείρισης ποιότητας.

Ήμασταν σε θέση να φθάσουμε στο ποσοστό απάντησης 79% των NRC, μελών του ERC. Ως εκ τούτου, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι αυτά τα αποτελέσματα της έρευνας αντιπροσωπεύουν τη γενική άποψη.

Ο έλεγχος ποιότητας πραγματοποιήθηκε κυρίως σε μαθήματα BLS, ALS και Generic Instructor. Η διαχείριση της ποιότητας στα κράτη μέλη του ΕΣΕ δεν είναι ομοιόμορφη. Κάθε NRC χρησιμοποίησε διαφορετικά έντυπα ή ηλεκτρονικά έντυπα ή πλήθος ατόμων για τη διαχείριση της ποιότητας. αυτά τα πρόσωπα συμμετείχαν συχνά στα μαθήματα. Δυστυχώς, δεν είχαμε καμία δυνατότητα να δούμε παραδείγματα των εργαλείων ή του περιεχομένου που χρησιμοποιούνται στον έλεγχο ποιότητας ή σε άλλες μορφές για όλους τους τύπους μαθήματος ή για την ποιότητα διδασκαλίας.

Φαίνεται να υπάρχει σχέση μεταξύ του επιπέδου του συστήματος διαχείρισης ποιότητας στα NRC και του αριθμού των τύπων μαθημάτων που εποπτεύονται: το υψηλότερο επίπεδο (επιτροπή ποιότητας και παρόμοια), οι περισσότεροι τύποι μαθημάτων οργανώνονται. Οι περισσότερες χώρες πιστεύουν ότι ο διορισμός ενός διευθυντή ποιότητας θα πρέπει να αποτελέσει ένα μελλοντικό βήμα. Το ολλανδικό NRC δεν ανέφερε κανένα ποσοστό: συνεπώς δεν μπορούσαμε να καθορίσουμε πόσα μαθήματα κάθε τύπου μαθήματος ελέγχονταν.

Τα προτεινόμενα έγγραφα έδωσαν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος, τον τόπο και / ή το περιεχόμενο του μαθήματος. Δεν περιείχε αντικειμενικές πληροφορίες σχετικά με τις επιδόσεις του CO, του CD ή των εκπαιδευτών. Παρόλο που η απόδοσή τους στη διδασκαλία και / ή στην επίδειξη δεξιοτήτων ή δεξιοτήτων έχει σημαντικό αντίκτυπο στις δεξιότητες και τις γνώσεις των υποψηφίων.

Σχεδόν όλες οι NRC αναμένουν ηλεκτρονική φόρμα για τον ποιοτικό έλεγχο τους. Υπάρχει ανάγκη δημιουργίας ενός τέτοιου εργαλείου από το ΕΣΕ. Θα πρέπει να είναι μια υψηλής ποιότητας και εύχρηστη μορφή, προσαρμοσμένη για κάθε τύπο μαθήματος και ενσωματωμένη στο Cozy. Τα αποτελέσματα θα πρέπει να είναι διαθέσιμα για το σχετικό NRC ή NCD με προαιρετική πρόσβαση σε άλλα μέρη που χρειάζονται, δηλαδή η σχετική SEC. Οι NRC αναμένουν εξωτερική βοήθεια μόνο σε προβληματικές περιπτώσεις. Εάν η ποιότητα διαχειρίζεται και δεν ελέγχεται, αυτό θα μειώσει τον φόβο των NRC για υπερβολικές παρεμβολές.

Υπάρχουν NRCS έμπειροι με τον έλεγχο μαθημάτων ERC με συγκεκριμένους ανθρώπους από τη χώρα ή από το εξωτερικό. Δυστυχώς, δεν χρησιμοποίησαν μια ομοιόμορφη και συγκεκριμένη μορφή. Ορισμένα από τα αποτελέσματα αυτών των ελέγχων και εκθέσεων είναι συγκρίσιμα από το ένα NRC στο άλλο. Οι περισσότερες από τις περιπτώσεις που αναφέρθηκαν δεν ελέγχθηκαν επί τόπου από ανεξάρτητους παρατηρητές, οι οποίοι δεν συμμορφώνονται με τους κανόνες ελέγχου. Οι NRC ανέφεραν διαφορετικές φόρμες ή αναφορές ανάδρασης, δίνοντας μια καλή αλλά μερική ιδέα για την ποιότητα. Ο ενθουσιασμός είναι ένα σημαντικό μέτρο ποιότητας [16,17], αλλά ο ενθουσιασμός ή η δυσαρέσκεια των διευθυντών, των εκπαιδευτών ή των υποψηφίων χρωματίζουν τις αναφορές μαθημάτων με υποκειμενικότητα, ενώ το τελευταίο είναι ένα σημαντικό στοιχείο για τη μέτρηση της άποψης τους σχετικά με την παραδοθείσα ποιότητα [19]. Λόγω αυτής της δυαδικότητας χρειάζονται ανεξάρτητοι παρατηρητές.

Ένας έλεγχος εξετάζει συστηματικά το σύστημα ποιότητας που βασίζεται σε ένα μάθημα και θα πρέπει να διεξάγεται από εσωτερικούς ή εξωτερικούς ελεγκτές ή από μια ομάδα ελέγχου, σε προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα και βάσει επικυρωμένων κριτηρίων αξιολόγησης [19]. Ο έλεγχος είναι μία από τις πιο ισχυρές τεχνικές παρακολούθησης και ένας αποτελεσματικός τρόπος αποφυγής εφησυχασμού και υπογράμμισης των αργά επιδεινούμενων συνθηκών, ειδικά όταν ο έλεγχος επικεντρώνεται όχι μόνο στη συμμόρφωση αλλά στην αποτελεσματικότητα [20]. Ως εκ τούτου, πρέπει να ξεκινήσει η ανάπτυξη και η εφαρμογή νέων δομών ελέγχου ποιότητας, βάσει γραπτών εγγράφων και σαφώς καθορισμένων κριτηρίων. Όσοι θα υποβάλουν αίτηση για τέτοια εγγραφή δεν θα συμμετάσχουν άμεσα στη διεξαγωγή μαθημάτων, αλλά θα ενεργούν ως ανεξάρτητοι φορείς στο ρόλο εσωτερικών και εξωτερικών εποπτών ποιότητας.

Ένα εργαλείο διαχείρισης της ποιότητας έχει ήδη προετοιμαστεί από την ομάδα εργασίας ERC για τη διαχείριση της ποιότητας και συζητήθηκε κατά τη διάρκεια της Ημέρας Διευθυντή Σπουδών του ERC στο 2017 από τους NCD που ήταν παρόντες στη συνεδρίαση. Στη συνέχεια τέθηκαν παρατηρήσεις και κατά συνέπεια η ομάδα εργασίας δημιούργησε ένα τελικό έγγραφο. Για να επιτευχθεί ομοιογενής ποιότητα σε όλα τα NRC, χρειάζεται ένας συντονιστής, ένας εμπειρογνώμονας υπεύθυνος για τη διαχείριση της ποιότητας, ικανός να κατανοήσει και να εκπληρώσει τα καθήκοντα ενός αξιωματικού ποιότητας, ώστε να γίνει κάθε NRC να αναπτυχθεί στη δική του λειτουργία διαχείρισης ποιότητας. Αυτό το άτομο θα πρέπει να έρχεται σε επαφή με την ομάδα εργασίας της ERC για τη διαχείριση της ποιότητας έως ότου κάθε NRC θα έχει τη δυνατότητα να έχει δικό του συντονιστή ή ομάδα ποιότητας.

Η δύναμη αυτής της μελέτης είναι ότι μπορέσαμε να αποδείξουμε την ανάγκη για ένα εργαλείο και την ομογενοποίηση της διαχείρισης ποιότητας των μαθημάτων ERC. Υπάρχουν επίσης ορισμένοι περιορισμοί. Δεν είχαμε τη δυνατότητα να δούμε παραδείγματα των εργαλείων ή του περιεχομένου που χρησιμοποιήσαμε για τον ποιοτικό έλεγχο ή άλλες μορφές για όλους τους τύπους μαθημάτων ή για την ποιότητα της διδασκαλίας. Μόνο οι 13 NRC διοργάνωσαν μια μέρα εκπαιδευτή ή ένα εργαστήριο για εκπαιδευτές ERC ή / και διευθυντές μαθημάτων. Αυτή η ερώτηση έχει ισχυρό περιορισμό, διότι δεν ζητήθηκε από τις NRC που δεν διοργάνωσαν ποιοτικό έλεγχο, αλλά μπορούν ακόμη να οργανώσουν τέτοιες μέρες ή επαναληπτικές συνεδριάσεις. Δεν γνωρίζουμε τι κάνουν και τα NRC που δεν ανταποκρίνονται.

 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Αυτή η έρευνα επεσήμανε ότι οι περισσότεροι NRCs ελέγχουν τα μαθήματά τους, αλλά ότι η διαχείριση της ποιότητας δεν είναι ομοιογενής και γενικά βασίζεται μόνο στις εκθέσεις ανατροφοδότησης των μαθημάτων. Υπάρχει ανάγκη για εργαλεία διαχείρισης της ποιότητας του ΕΣΕ, τα οποία θα πρέπει να ενσωματωθούν στην αναπτυσσόμενη πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης που χρησιμοποιείται για τη διαχείριση των μαθημάτων ERC και για έναν συντονιστή διαχείρισης της ποιότητας.

ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ

Οι συγγραφείς δηλώνουν ότι δεν έχουν σύγκρουση συμφερόντων.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

Ευχαριστούμε τη Hilary Phelan του Γραφείου του ΕΣΕ για τη βοήθειά της να φορτώσει τις ερωτήσεις στον ιστότοπο και να μας δώσει τις απαντήσεις. Ευχαριστούμε επίσης για την εισήγησή τους εκπρόσωποι των ακόλουθων NRCS: Αυστρία, Βέλγιο, Κροατία, Κύπρος, Τσεχία, Δανία, Κάτω Χώρες, Αίγυπτος, Φινλανδία, Γερμανία, Ισλανδία, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Πολωνία, , Σερβία, Σλοβακία, Σουδάν, Σουηδία, Τυνησία, Τουρκία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Ηνωμένο Βασίλειο.

Πίνακας 1: Επισκόπηση των ανταποκρινόμενων εθνικών συμβουλίων ανάνηψης (NRCs), εφαρμογή της διαχείρισης της ποιότητας στα μαθήματα ERC σε κάθε χώρα και τύποι μαθημάτων που εποπτεύονται από τις NRC.

Εθνικά Συμβούλια Αναζωογόνησης Η NRC απάντησε N = Αριθμός απαντήσεων / NRC n = Η διαχείριση της ποιότητας έγινε ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΝΤΟΣ Ευθύνη
του QM
BLS ILS ALS EPILS EPALS NLS GIC Εποπτεία από το
Αυστρία 1 1 Οχι
Βέλγιο 1 1 Οχι
Βοσνία και Ερζεγοβίνη Οχι
Κροατία 1 1 1 1 1 1 1 Συντονιστής μαθήματος
Κύπρος 1 2 Οχι
Δημοκρατία της Τσεχίας 1 1 1 1 1 1 CD από το εξωτερικό
Δανία 1 1 1 1 1 1 1 1 Διευθύνουσα επιτροπή
Ολλανδία 1 1 1 1 1 1 1 1 1 NCD
Αίγυπτος 1 1 1 1 1 1 1 NCD
Φινλανδία 1 1 Οχι
Γαλλία Οχι
Γερμανία 1 1 1 1 1 1 1 1 Διευθύνουσα επιτροπή
Hungaria Οχι
Ισλανδία 1 2 1 1 1 1 1 CD
Ιταλία 1 1 Οχι
Λουξεμβούργο 1 1 Οχι
Μάλτα 1 1 1 1 1 1 1 CD + CO
Νορβηγία Οχι
Πολωνία 1 1 1 1 1 NRC
Πορτογαλία 1 3 1 1 1 NRC
Ρουμανία 1 1 1 1 1 NRC
Ρωσία 1 1 1 1 1 CD
Σερβία 1 1 1 1 1 1 1 NRC
Σλοβακία 1 1 1 1 NRC
Σλοβενία Οχι
Ισπανία Οχι
Σουδάν 1 1 1 1 1 1 1 1 Παιδαγωγός
Σουηδία 1 1 Οχι
Switserland Οχι
Τυνησία 1 2 1 1 1 1 1 1 1 Διευθυντής ποιότητας
γαλοπούλα 1 1 0
Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα 1 1 1 1 1 1 1 1 1 NCD
Ηνωμένο Βασίλειο 1 1 κανένα σχόλιο
ΣΥΝΟΛΟ 26 31 17 13 11 16 3 9 3 10
σε 33 NRCs 79% 52%
σχετικά με την απάντηση των αριθμών NRN 50% 42% 62% 12% 35% 12% 38%
σε 17 NRC που κάνουν QM 76% 65% 94% 18% 53% 18% 59%

Πίνακας 2: Ποσοστό του αριθμού μαθημάτων που εποπτεύονται από ένα NRC για κάθε τύπο κύκλου μαθημάτων (εκτιμήσεις που δίδονται από κάθε NRC). Το «0» σημαίνει ότι το NRC οργανώνει αυτόν τον τύπο μαθήματος αλλά δεν τον εποπτεύει. «-» δεν σημαίνει οργανωμένο μάθημα.

Χώρα NRC

BLS

%

ILS

%

ALS

%

EPILS

%

EPALS

%

NLS

%

GIC

%

HR 0 80 90 100
CZ 5 10 10
DK 50 100 100 100 100
ET 5 5 20 20
D 0 0 0 0 0
IS 70 70 50 70
M 100 100 100 100
PL 5 5
P 5 100
RO 75 100
RUS 50 100
SRB 80 100 100 100
SK 100
SUD 50 80 90 80 80
TN 60 0 50 40 50 60
ΗΑΕ 50 50 50 50 50 50

BLS = βασική υποστήριξη ζωής. ILS = Άμεση υποστήριξη ζωής. ALS = Προηγμένη υποστήριξη ζωής. EPILS = Ευρωπαϊκή Παιδιατρική άμεση υποστήριξη ζωής. EPALS = ευρωπαϊκή παιδιατρική προηγμένη υποστήριξη ζωής. NLS = Νεογνική Υποστήριξη Ζωής. GIC = Γενικό μάθημα διδασκόντων

______________________________________________

Αναφορές

  1. Monsieurs KG, Nolan JP, Bossaert LL, Greiff R, Maconochie ΙΚ, Νικολάουι ΝΙ, Perkins GD, et al., Εξ ονόματος της Ομάδας Εργασίας 2015 Writing Group. Ευρωπαϊκές κατευθυντήριες γραμμές για την αναζωογόνηση του 2015. Τμήμα 1. Περίληψη των κυριότερων σημείων.Αναζωογόνηση2015 Οκτ; 95: 1-80.
  2. Finn JC, Bhanji F, Lockey Α, Monsieurs Κ, Frengley R, Iwami Τ, Lang Ε, ΜΑ MH, Mancini ΜΕ, McNeil ΜΑ, Greif R, Billi JE, Nadkarni VM, Bigham Β; Εκπαίδευση, Εφαρμογή, Συνεργάτες Κεφαλής Ομάδων. Μέρος 8: Εκπαίδευση, υλοποίηση και ομάδες: 2015 Διεθνής Συναίνεση για την Καρδιοαναπνευστική Αναζωογόνηση και την Επείγουσα Καρδιαγγειακή Φροντίδα Επιστήμης με Συστάσεις Θεραπείας.Αναζωογόνηση. 2015 Οκτ · 95: e203-24.
  3. Birkun A, Glotov M. Εκπαίδευση στην καρδιοπνευμονική ανάνηψη στη Ρωσία: Μια συστηματική ανασκόπηση των διαθέσιμων στοιχείων.World J Emerg Med. 2017;8(4):245-252.
  4. Brennan EE, McGraw RC, Brooks SC. Ακρίβεια της αξιολόγησης του εκπαιδευτή για την ποιότητα της θωρακικής συμπίεσης κατά τη διάρκεια προσομοιωμένης ανάνηψης.CJEM. 2016 Jul;18(4):276-82.
  5. Mason Τ, Madar J.Smart CPR για να διδάξει νεογνική αναζωογόνηση; Χρήση μανεκέν υψηλής ποιότητας CPR για τη διδασκαλία CPR στο μάθημα υποστήριξης νεογνών – Ανάλυση μέσω ερωτηματολογίου και παρατηρήσεων.Αναζωογόνηση. 2017 Σεπτεμβρίου, 118, συμπλήρωμα 1: e8.
  6. Pavo Ν, Goliasch G, Nierscher FJ, Stumpf D, Haugk Μ, Breckwoldt J, et αϊ. Η σύντομη δομημένη εκπαίδευση ανατροφοδότησης είναι ισοδύναμη με μια μηχανική συσκευή ανατροφοδότησης στο BLS δύο-διασώστες: μια τυχαία μελέτη προσομοίωσης.Scand J Trauma Resusc Emerg Med. 2016 Μάιος 13; 24: 70.
  7. Cheng A, Lockey A, Bhanji F, Lin Y, Hunt EA, Lang E. Η χρήση των ανδρεικέλων υψηλής πιστότητας για την προηγμένη υποστήριξη της ζωής – Μια συστηματική αναθεώρηση και μετα-ανάλυση;Αναζωογόνηση. 2015 Aug · 93: 142-9.
  8. Mundell WC, Kennedy CC, Szostek JH, Cook DA. Τεχνολογία προσομοίωσης για την εκπαίδευση ανάνηψης: μια συστηματική ανασκόπηση και μετα-ανάλυση.Αναζωογόνηση2013, 84: 1174-83.
  9. Körber MI, Köhler T, Weiss V, Pfister R, Michels G. Ποιότητα βασικής υποστήριξης ζωής – Σύγκριση μεταξύ φοιτητών ιατρικής και παραϊατρικών.J Clin Diagn Res.2016 Jul;10(7):OC33-7.
  10. Οι μελέτες επιβίωσης των σχολείων – Μια τυχαιοποιημένη ελεγχόμενη μελέτη που συγκρίνει τις επιπτώσεις μόνο του Lifesaver, του Lifesaver με την εκπαίδευση πρόσωπο με πρόσωπο και την αντιμετώπιση του προσώπου με πρόσωπο, αντιμετωπίζουν μόνο την εκπαίδευση σχετικά με τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις στάσεις των παιδιών του σχολείου στο Ηνωμένο Βασίλειο.Αναζωογόνηση. 2017 Σεπτεμβρίου, 118, συμπλήρωμα 1: e12-e13.
  11. Griffin Ρ, Cooper Ο, Glick J, Terndrup ΤΕ. Άμεση και 1-έτος θωρακική συμπίεση ποιότητας: επίδραση της στιγμιαίας ανάδρασης σε προσομοίωση καρδιακή ανακοπή.Simul Healthc. 2014 Aug;9(4):264-9.
  12. Olasveengen TM, Vik E, Kuzovlev A, Sunde Κ. Επίδραση της εφαρμογής νέων οδηγιών ανάνηψης σχετικά με την ποιότητα της καρδιοαναπνευστικής ανάνηψης και επιβίωσης.Αναζωογόνηση2009, 80: 407-11.
  13. Lund-Kordahl I, Olasveengen TM, Lorem T, Samdal Μ, Wik L, Sunde Κ. Βελτίωση της έκβασης μετά από εξω-νοσοκομειακή καρδιακή ανακοπή ενισχύοντας τους αδύναμους κρίκους της τοπικής αλυσίδας επιβίωσης. την ποιότητα της προηγμένης υποστήριξης της ζωής και της φροντίδας μετά την αναζωογόνηση.Αναζωογόνηση2010, 81: 422-6.
  14. Lyon RM, Clarke S, Milligan Ο, Clegg GR. Η ανατροφοδότηση της αναζωογόνησης και η στοχοθετημένη εκπαίδευση βελτιώνει την ποιότητα της προ-νοσοκομειακής ανάνηψης στη Σκωτία.Αναζωογόνηση.2012 Jan;83(1):70-5.
  15. Βιβλίο:Προετοιμασία των εκπαιδευτικών: Δημιουργία αποδεικτικών στοιχείων για υγιή πολιτική(2010). Ed. Οι Εθνικές Εμπειρίες Επιστημών, Μηχανικών και Ιατρικής, 500 Fifth St, NW, Ουάσινγκτον, DC 20001, ΗΠΑ.
  16. Fišer Z., Budimski M. Ποιοτικός έλεγχος στα μαθήματα ERC Advanced Life Support στη Σερβία και την Ευρώπη – Προκαταρκτικά στοιχεία, πρωτότυπη έρευνα.Journal Resuscitatio Balkanica. 2016, 5: 16-19.
  17. Fišer Z., Tijanić J., Budimski M. Τα μαθήματα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Αναζωογόνησης στη Σερβία, έτος 2016.Journal Resuscitatio Balkanica2016. 5: 20-22.
  18. WallerΖ. Η αυτο-αξιολογούμενη υγεία στην γενική πρακτική: μια ένσταση για υποκειμενικότητα.Br J Gen Pract.2015 Mar; 65 (632): 110-111.
  19. Το Εγχειρίδιο για τη Διαχείριση Ποιότητας, Δεύτερη Έκδοση, Ένας Επιχειρησιακός Οδηγός για την Επιχειρησιακή Αριστεία. Συγγραφείς: Thomas Pyzdek & Paul Keller. Επεξεργασμένο από τον Mc Graw Hill.
  20. Evans A, Parker J Πέρα από τα Συστήματα Διαχείρισης Ασφάλειας,AeroSafety World, 2008 Μάιος p12-17 (http://www.flightsafety.org/asw/may08/asw_may08_p12-17.pdf).

Related Post

0 Comments